Váš prohlížeč není podporovaný - stránky se nemusí zobrazit správně. Použijte podporovaný prohlížeč.
 

autobusytrebic 

Minibusy nasazované (v rozporu se smlouvou) i na spoje linek č. 10, 11, 13 a 14.

5 fotek leden až prosinec 2017 - zobrazení
Smluvní ustanovení (z 8letého "vysoutěženého" kontraktu) hovoří jasně - do 20. hodiny mohou být minibusy nasazeny jen na spoje linek č. 12 či 31. V příkrém rozporu s tímto ustanovením, jsou od samého začátku tohoto kontraktu (po celý rok 2017 i v první části roku 2018) minibusy nasazovány i na část spojů linek č. 10, 11, 13 a 14. Viz čtyři přiložené fotky (+ viz též galerie fotek obou minibusů - http://autobusytrebic.blog.cz/galerie/autobusy-porizene-od-r-2016/5j8-4735-mercedes-sprinter a http://autobusytrebic.blog.cz/galerie/autobusy-porizene-od-r-2016/5j8-4736-mercedes-sprinter).

Je neuvěřitelné, že městský úřad (resp. jeho odbor dopravy a komunálních služeb) není schopen zajistit dodržování něčeho, co předtím sám sluvně stanovil. Ba dokonce se tento úřad tímto nedodržováním "chlubí", viz seznam "minibusových spojů" na jím zřizovaných stránkách doprava-trebic.cz, kde jsou uvedeny právě i spoje linek č. 10, 11, 13 a 14: http://www.doprava-trebic.cz/files/jizdni-rady-soubory/minibusy.pdf.

Zajímavé jsou i další okolnosti. "Vysoutěžená" cena musí odpovídat situaci, kdy dopravce počítá s nasazením "velkého" autobusu na veškeré spoje linek č. 10, 11, 13 a 14. Následně však na část předmětných spojů nasadil výrazně menší a méně pohodlné vozidlo, jehož provoz je však o něco levnější.

Kam se ztrácí (komu jde do kapsy) onen finanční rozdíl mezi náklady na provoz autobusu standardní velikosti vs. na provoz minibusu???

Rajce.net je největší česká sociální síť
zaměřená na sdílení fotografií a videí.

Nabízí neomezený prostor zdarma, snadnou a rychlou výrobu fotoknih i jiných fotoproduktů.